نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • آموزش ترکیبی اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • آموزش ترکیبی آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • آموزش سنتی آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • آموزش و پرورش بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]

ا

  • استان خوزستان نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • اضطراب تدریس ریاضی بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • اضطراب ریاضیات بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • اضطراب یادگیری بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • امید یادگیری بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • انعطاف پذیری روانشناختی رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • انگیزه روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]

ب

  • بازی‌درمانی کودک محور اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]

پ

  • پدیدار شناسی شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • پذیرش سیستم های اطلاعاتی رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]

ت

  • تربیت اخلاقی و دینی نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
  • تعلیم و تربیت نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]

ج

  • جایگاه و اهمیت نماز نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]

چ

  • چالش پذیری تحصیلی بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]

ح

  • حضرت علی(ع) روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]

د

  • دانش‌آموز بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • دانش آموزان بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دانشجو شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دانشجو معلمان بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دبیران ریاضی بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • دوره ابتدایی سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • دوره های آموزشی کوتاه مدت نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]

س

  • سبک های مدیریت سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • سواد تربیتی سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • سواد رسانه ای رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]

ک

  • کلاس درس سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • کودکان اُتیستیک اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]

م

  • مدارس هوشمند اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • مسئولیت پذیری شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • مشغولیت رفتاری بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • مشغولیت شناختی بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • معلم بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • معلمان نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • معلمان سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • معلمان روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
  • مهارت های هیجانی اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]

ن

  • ناگویی هیجانی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • نهج البلاغه(نامه 53) روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • نیازسنجی نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • نیاز های معنوی شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ه

  • هویت خود نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]