آ
-
آموزش الکترونیکی
آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
-
آموزش ترکیبی
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
-
آموزش ترکیبی
آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
-
آموزش سنتی
آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
-
آموزش و پرورش
بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانشآموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
ا
-
استان خوزستان
نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
اضطراب تدریس ریاضی
بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
-
اضطراب ریاضیات
بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
-
اضطراب یادگیری
بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
-
امید یادگیری
بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
-
انعطاف پذیری روانشناختی
رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطهای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
-
انگیزه
روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
ب
-
بازیدرمانی کودک محور
اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارتهای هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
-
بهزیستی روانشناختی
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
پ
-
پدیدار شناسی
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
پذیرش سیستم های اطلاعاتی
رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطهای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
ت
-
تربیت اخلاقی و دینی
نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضهی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
-
تعلیم و تربیت
نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضهی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
ج
-
جایگاه و اهمیت نماز
نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضهی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
چ
-
چالش پذیری تحصیلی
بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
ح
-
حضرت علی(ع)
روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
خ
-
خلاقیت
بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانشآموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
د
-
دانشآموز
بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانشآموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
دانش آموزان
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
دانشجو
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
دانشجو معلمان
بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
دبیران ریاضی
بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
-
دوره ابتدایی
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
-
دوره های آموزشی کوتاه مدت
نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
س
-
سبک های مدیریت
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
-
سواد تربیتی
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
-
سواد رسانه ای
رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطهای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
ک
-
کلاس درس
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
-
کودکان اُتیستیک
اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارتهای هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
م
-
مدارس هوشمند
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
-
مسئولیت پذیری
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
مشغولیت رفتاری
بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
-
مشغولیت شناختی
بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
-
معلم
بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانشآموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
معلمان
نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
معلمان
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
-
معلمان
روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارتهای هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
-
مهارت های هیجانی
اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارتهای هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
ن
-
ناگویی هیجانی
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
نهج البلاغه(نامه 53)
روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
-
نیازسنجی
نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
نیاز های معنوی
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ه
-
هویت خود
نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضهی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد